Spółka Restrukturyzacji Kopalń informuje, że każdy kto złożył prawidłowy wniosek w sprawie rekompensat, otrzymał przelew na wskazane konto. W przypadku wniosków niekompletnych lub zwierających błędy formalne nasi pracownicy na bieżąco kontaktują się z wnioskodawcami w celu wyjaśnienia nieprawidłowości. Do osób, które złożyły wnioski niespełniające wymagań ustawowych, przesłana zostanie odpowiedź na piśmie.
Przepraszamy jednocześnie za utrudnienia z dodzwonieniem się do naszych punktów obsługi klienta. To efekt bardzo dużej ilości zapytań i interwencji dotyczących wniosków, które z powodu błędów formalnych czekają na ponowną weryfikację.
Zapewniamy, że żaden z nich nie pozostanie bez odpowiedzi. Do weryfikacji wniosków skierowaliśmy grupę najlepszych specjalistów, którzy dokładają wszelkich starań, by spełnić Państwa oczekiwania.
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.